söndag 18 september 2011

Denna helg

I fredags åkte Jennifer tills sin pappa, vi käkade kvällsmat ihop med grannen.

På lördagen hängde vi med Familjen Gustavsson, åkte ner till fårets dag, tog en hamburgare och kolla på filiokus Fredrik. På kvällen åkte jag och Jenny in till City Gross för att handla inför kalaset, på vägen hem stannade vi till hos hennes bror en snabbis.

På förmiddagen åkte jag in till Västerås, först till IKEA för att byta bord till Damiens stol, sen till Cirt Gross för att hämta tårtor och köpa mer godis till kalaset. Hem och fylla påsarna med godis, se till att alla hade packat här hemma, packa in allt i bilen, invänta My´s kompis som skulle åka med oss, slå in presenter, packa in oss i bilen och åka till badhuset i kolbäck.
Packa ur allt i bilen, se till att alla barnen följde med in. Sen var det full rulle tills allt kalasandet över.
Det fanns flera föäldrar som hjälpte till att hålla koll, och det var uppskattat. Överlag tycker jag att kalaset gick bra, barnen hade roligt och jag hoppas att dom var någorlunda trötta när dom kom hem, för det var iaf mitt barn.
En annan har ju varit på högvarv hela helgen och det är inte förrän nu som man har börjat tagga ner, så nu känns min kropp som betong....

Imorgon är det babysim igen, det ska bli roligt

Inga kommentarer: