onsdag 7 september 2011

Dunk

Imorse vaknade jag av Damien, hörde samtidigt att det smattra på rutorna, tittade ut genom fönstret och såg mörkret, såg regnet och kände atmosfären av mys sprida sig.
Efter barnen gått till skolan så åt Damien lite, jag trixade lite med korten, klädde på herrn, satte oss i soffan och funderade på om vi skulle åka in till IKEA. Det var lixom sånt väder. Sagt och gjort någon timme efter allt var färdigt och alla ätit och bytit och kläderna var på så åkte vi, tyvärr hamnade vi ju där mitt i lunchruschen, men vi gick på IKEA i godan ro. Jag hittade DET perfekta KÖKET!! Det är bestämt, det ska jag ha. Jag blev så himla inspirerad och jag kunde se oss sitta i det köket och äta och laga mat och bara vara. Tyvärr glömde jag ju lappen med alla våra mått på hemma.(trodde jag tog med mig den) Så jag måste ju tyvärr åka in igen för att kunna prata med dom om vårt kök, GUD så trist va?! :-D

På eftermiddagen blev vädret bättre, vilket inte kanske var så bra då det satte spänningar i mitt huvud. Så nu sitter jag här med världens huvudvärk, på ena sidan av skallen. Skitjobbigt

Blir nog att lägga sig tidigt känner jag..

1 kommentar:

Emma sa...

Haha, säkert jätte tragiskt för dig att behöva åka in till IKEA igen. ;) Men en regnig dag passar det perfekt att åka till IKEA, håller med. Tyvärr kommer en annan inte in så ofta.