fredag 2 september 2011

Nästan helg

På förmiddagen kom Elinor med sin son hit på besök. Det var riktigt trevligt och tiden bara rann iväg.
På eftermiddagen kom barnen hem, Johnny åkte på galej och jag blev själv.
Ungarna var i luven på varandra hela tiden. Ett tag trodde jag att jag skulle bli galen. Dom har tjafsat om allt, vart dom ska sitta. vem som ska gå, vem som ska på toa, vem som ska ut, vem som gör vad.
Idag har varit en såndär dag då jag önskar att jag inte var en mamma, samtidigt som jag beundrar alla mammor som har många barn och som hör detta dagligen.

Men nu sover alla, det tråkigaste är att det finns inte ett skit på TV och jag funderar på om jag kanske ska lägga mig och smygläsa en bok istället

Imorgon runt lunch ska jag prova på Zumba och EFIT, det ska bli roligt, har hört att zumban är ett rätt jobbigt pass, så hur jag ska klara båda vet jag inte, men det ska bli intressant och se. :-D

Inga kommentarer: