tisdag 27 september 2011

Tandläkarbesök

I slutet av förra veckan när jag tuggade tuggummi så kände jag något hårt i munnen, när jag tog ut det visade det sig vara en bit av en lagning. Min första tanke var: "Fan". Så på fredagen fick jag ringa till tandläkaren och boka tid.
Så idag på morgonen åkte jag till tandläkaren, det var inte min ordinarie eftersom att det var en akut tid. Men killen jag fick var hur trevlig som helst, väldigt pratglad och väldigt duktig. Blev max bedövad tror jag, för jag kände absolut ingenting och kunde knappt prata. När jag kom hem och hade ätit frukost så gick jag till badrummet och detvisade sig att jag hade fil på hela hakan... *hahaha*
Gick till babycafét, men vågade inte fika eftersom att jag inte kunde garantera att jag inte skulle sitta där och dreggla och spilla utan att veta om det.
Men vid lunchtid så hade bedövningen släppt och jag kunde äta och dricka. Men har lite (mycket) ont i käken.
Plus att jag blev några tusen fattigare, men men nu får man ju hoppas på att man slipper gå dit på ett år....

Inga kommentarer: