måndag 26 september 2011

Namngivning

Ett ord - KAOS!! Det är en bra beskrivning av vad lördagens namnfest bestod av! Vi hade hyrt lokal då jag räkna med att det skulle komma en hel del folk, samma vecka, samma dag hör folk av sig att dom inte kommer. Men med tunnelseende så propsar jag på att ha det i lokalen, den görs iordning och vi åker dit. ÖHHHHH!!! Den kändes enorm jämfört med folket som var där. Allt blev så fel från början, välkomstdrinken fanns inte från början, den kom 30 minuter senare, fikat var inte framtaget, det var inte dukat. Det gick iof snabbt att göra så det var ingen fara på så sätt. När drinken var på plats och vi gick ut för att hålla namnfesten ute och fika inne gick allt åt fanders. All planering som jag hade i huvudet bara försvann när jag öppnade munnen, sakerna kom ut fel och näää, det kändes inte bra alls.
Efteråt var det fikadags, och sen presentöppning. Överlag så var det jätte trevligt. Damien fick jätte fina presenter, bl.a En stol, 3 skitsnygga halsband, kläder, en åkpåse till vagnen, leksak, en gästbok.  Det jag kan känna nu i efterhand är att det hade känts mer personligt att ha det hemma eftersom att det inte kom så många som det var tänkt från början, tror man hade känt sig mer avslappnad då. Men nu är det över och Damien är nog nöjd över dagen och det han har fått!! Så TACK till alla som KOM och var med på denna namnfest med kaos. :-D
Min Fina Pöjk

1 kommentar:

Grannen sa...

Klart man kommer =D Gratis fika ju ;)