fredag 30 januari 2009

The big city

Idag har jag fått mycket gjort. Jag har slipat en del av vårat köksbord, fick lov att låna en starkare slip så jag måste ta ner bordet i källaren för det blev rätt så dammigt i köket med den andra slipen.

Johnny har övningskört lite idag...från samhälle och hem. 
Var på systemet och köpte alkohol så man klarar sig. :-D

Jag åkte in till stan, hämtade upp Alice och for in till den stora staden för att leta kläder till festen som är imorgon, och jag trodde ALDRIG att jag skulle hitta nå. Det som jag hade planerat från början blev inge bra. Det ser ju alltid så mycket bättre ut på internet än i verkligheten. Så vi fick gå vidare och leta, men till slut hittade jag min outfit. Köpte present till Stina oxå. Så nu är allt fixat. 

Nu sitter jag i ungarnas rum och lyssnar på musik och dricker kaffe alldeles själv....barnen är på övervåningen och tittar på film och Johnsan är hos en kompis. Ska passa på att plocka lite här hemma medans det är lugnt

baj baj

 

Inga kommentarer: