onsdag 18 mars 2009

Endorfiner

Imorse när jag gick av var jag inte ett dugg trött, jag var helt upprymd. Jag tror det berodde på att solen lös, och det var så underbart väder. Men jag sov iaf ett par timmar när jag kom hem. Och när jag vaknade så var jag hur pigg som helst. Skulle sitta barnvakt åt Dante idag, och eftersom att det var så fint väder så tog vi oss en promenad i detta vackert väder. Gick och hämtade My från dagis oxå. My blev superglad när hon såg barnvagnen stå utanför dören. :-D
Efter en stund kom Stina förbi och vi drack lite kaffe och njöt utav solen. Sen vaknade Dante och då var det dags att gå in och fortsätta prata inne. Sen följde vi med dom hem eftersom att vår bil stod parkerad hos dom. Men det var roligt att vara barnvakt.

Ikväll åt vi hamburgare, det var längesen så det var riktigt gott.
Ska strax åka till M och kolla schema o grejer.
Nu ska jag natta barnen

Inga kommentarer: