lördag 28 mars 2009

Jag = ELIT!!

Imorse åkte jag och ungarna in till stan en snabbis för att köpa gummistövlar, Dom är skitfräna, se typ ut som sneakers.
sen hjälpte jag Michelle att flytta, hennes mamma kom oxå och hjälpte till. Det gick riktigt smort, Michelle hade lånat en skåpbil av macken som jag körde, och jag var riktigt duktig på att backa med den, för det var rätt så tight väg plus att det var lite nedförbacke till den nya lyan. Så jag är riktigt stolt över mig själv med tanke på att jag inte kört skåpbil på bra många år. Efter vi flyttat allt och lämnat tillbaka bilen så åkte vi till pizzerian och käka,och det var väldigt behövligt för jag tror nog att alla vi var helt slut i kroppen.
När jag kom hem så var Alice här och vi bestämde att vi skulle åka in till Västerås och köpa en toalett. Så jag, Johnny och Jennifer åkte till Bauhaus och köpte oss en toalett till kanonpris! :-D Så nu är jag riktigt glad iaf. ÄNTLIGEN en vettig toalett!

Inatt ska klockan ställas fram en timme, det måste ni komma ihåg.
Imorgon ska vi till stockholm,Åkersberga och hälsa på mamma. Vi ska fira hon och Johnny eftersom att dom fyller år nästan samtidigt. Plus att min syrra och hennes kille kommer, det ska bli roligt att träffa dom igen!!

nu ska jag sova...

go natt

1 kommentar:

K sa...

Har ni fullständigt utrotat ord som "henne" och "honom" i Hallstahammar? Vi ska hem till HENNE, heter det... för... bövelen...

Det är tur att du kan laga god mat, annars hade jag allvarligt övervägt spöstraff! ;)