tisdag 10 mars 2009

Idag är en bättre dag...

Idag åkte vi in en sväng till Västerås efter att ha lämnat My på dagis. Johnny fick köra in. Hittade lite smågrejer... Efter det åkte vi hem till Johnnys bror och drack lite kaffe och pratade lite, sen var det dags att åka vidare.Jag skulle på p-möte kl 14 och Johnny skulle hämta My.

Efter p-mötet var klart åkte jag och hämtade jennifer och vi åkte och handlade. Och som vanligt när jag handlar så träffar jag alla möjliga människor att prata med, så det blir alltid en låååång handling för min del. Men det gjorde inte så mycket för det var ingen hemma och väntade precis...

Har bytt byrå i hallen nu oxå, fick min arbetskollegas byrå, och den platsar bra i vår hall, plus att den inte är så stor.

Imorgon ska jag baka bröd! så nu ska jag sova lite...

Inga kommentarer: