måndag 23 mars 2009

Finally...

Har som sagt haft den värsta träningsvärken som finns, har gått som en anka och knappt kunnat gått i trappor, men nu äntligen börjar jag känna mig som en människa igen. Det är inte bra än,men det är på god väg.
Gick av imorse, det va riktigt nice, det har varit en lång helg....
Idag åkte vi in till stan,skulle kolla efter en ny toalett. K-rauta ska ju lägga ner så vi tog en sväng in där, men där var det länsat. Så det var bara att vända igen, åkte vidare till IKEA :-D istället.
Sen åkte vi hem igen.
Barnen var rätt så trötta, så dom somnade nästan på en gång.

Imorgon ska jag klippa mig!!!!! Det var verkligen längesen som jag klippte mig, det ska bli otroligt skönt, men jag har inte bestämt mig hur jag ska klippa mig, men det märker vi imorgon.

tjingeling...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag inte minns fel, så ska Silvan också lägga ner. Ligger typ vid Busborgen. Där finns de säkert skithusstolar. :)
Kram!

K sa...

jaha, nu har du GÅTT AV igen. hur lagar du dig när du går av hela tiden? ;)