torsdag 19 mars 2009

solen skiner....

Idag har jag varit jätteduktig, jag har städat hela övervåningen, dammat överallt,gjort rent fönstrena.dammsugit hela sängen plus golven, sen moppat golven. Så nu har jag bara undervåningen kvar. Där är det halvstädat just nu. Men det finns en dag imorgon också.
Jag tog en promenad också med Stina och Dante, så jag kom ut lite i solen.
Nu på kvällen åkte jag och My in till Västerås,vi skulle hämta Alice för hon ville åka in till Intersport för det var STOR REA där,men vi hittade ingenting. Så det var bara att åka hem igen. Så nu sitter jag och tittar på Lyxfällan.

Såg att min kära syster hade lagt en kommentar att jag inte använder riktig svenska...haha...det blir lätt så att man skriver såsom man pratar, det är ingenting jag tänker på...Men ska försöka tänka på det hädanefter... okej? :-D

Imorgon ska Jennifer till sin pappa, och jag går på natten igen, ska jobba hela helgen.

over and out.

1 kommentar:

K sa...

Haha, jag blir som alldeles crazy -vill liksom ta alla inlägg och skriva om dem! Prova att skriva inläggen i word/works först, då kommer du att se stavfel/slarvfelen på en gång iaf. Dörr stavas ju tex med tvåååå R. Hrrmm. Sen skulle det vara väldigt kul och intressant om du skrev lite mer om vad du TYCKER och KÄNNER inför/om saker och ting/ händelser osv.(varför var det kul, varför gillar du en viss affär/ tv-serie /varför hatar du Oprah etc etc) och inte bara avrapporterar att du gick dit o dit, hämta/lämna och sen dit o sen dit o sen kom nån (oftast bara en bokstav - säger inte läsaren någonting alls)och ibland går du tydligen "på en trappa"?( ehh jaha.. ja jag brukar också gå i trappor) och senast häromdagen gick du AV också?! Måste gjort väldigt ont!!
:-o :-D ;-)