fredag 20 mars 2009

Spinning...

Imorse fortsatte jag på min städning här i huset, Jag började göra iordning barnens rum,My hjälpte till att dammsuga, jag kastade ut gardinerna på vädring och slängde en massa junk som ungarna sparat på. Var rätt så svettig när jag var klar.
Sen vid lunch var det dags att prova på ett spinning pass. Vilket jag aldrig gjort förut. I början var det ju inte så farligt, man trampade på där som vanligt, ökade motståndet mer o mer. Men till slut när man började stå upp och cykla och hade mer motstånd så blev jag mer och mer svettig. Jag fick upp flåset riktigt bra, och det bara värkte i benen. Men det var riktigt skönt när man var klar. När jag klev av cykeln så trodde jag inte att mina ben skulle bära mig, dom var helt borta..Det var lite obehagligt men då vet man att man tränat iaf. :-D Sen var det bara att kasta sig in i bilen,hem och duscha,hämta Jennifer från skolan och åka till E-tuna där hennes far väntade.
Efter jag lämnat hon så åkte jag till Tuna Park och shoppade lite till barnen
Jennifer fick 2 skjortor, och en bikini.
My fick en bikini,och en baddräkt.
Åkte sen till Coop och handlade lite, och där var det proppfullt med folk som tydligen hade förbannat bråttom eftersom att dom halvt som halvt mejade ner mig med sina förbannade kundvagnar.
När jag satte mig i bilen igen så var jag helt slut, det bara värkte i fötter och ben.

Väl hemma igen så tog vi en promenad med ett par kompisar. Så vi har precis kommit hem och krypit upp i soffan nu, och jag känner mig helt färdig. Vet inte riktigt hur jag ska orka jobba inatt.
Jag lär ju sova gott imorgon iaf :-D
Snart är det dags för "så ska det låta" så det ska jag titta på innan det är dags att fara.....


see you later.....

Inga kommentarer: