tisdag 24 mars 2009

Fint,fint...

Idag klockan 10,15 hade jag tid hos frisören, skulle klippa mig och färga håret eller rättare sagt bättra på min blekning, men när jag satt i stolen och hon fick titta på mitt hår, så ville hon inte bleka mitt hår eftersom att hon kunde inte lova att jag skulle ha något hår kvar. Så under tiden som hon klippte mig så funderade vi på hur vi skulle göra med färgningen. Efter klippningen visade hon mig olika färgkartor och vi pratade lite om hon skulle färga mitt hår brunt igen, jag fastnade för en jättefin lila och då bestämde vi att hon skulle lägga in lite slingor i lila och rött,och det blev verkligen skitsnyggt, är verkligen jättenöjd med både klippningen och färgningen.Det tog 3 timmar allt som allt.
Efteråt åkte vi hem,städade undan lite här hemma. Sen satt vi barnvakt åt Tindra i ett par timmar.
Vi var bjudna på 5-månaders kalas hos Jimmy och Stina. Dom bjöd på god tårta och kaffe. Efter ett tag kom resten av fam Larsson, och vi åkte hem för att laga mat och natta barnen.

Har pratat med mamma idag oxå, hon fyller ju år nästa vecka så vi ska åka och hälsa på hon i helgen och fira Johnny samtidigt. Men vi skulle höras i slutet av veckan.

Ja nu är det dags att sova...

Tjingeling...

Inga kommentarer: