måndag 9 mars 2009

inget under kontroll...

Har inte skrivit på några dagar nu, men jag har ingen lust att skriva heller. Känner mig en aning i obalans. Mycket som går upp och ner här. Känslostormar och mycket annat.
*********************************
Jag är iaf långledig nu.
I helgen var det kalas på busborgen, sen va vi hos ett par kompisar, meningen var att vi bara skulle fika där men det blev till o äta där oxå. Men det var trevligt!
******************************
idag har vi varit hemma hos svärmor och fikat, sen hämtade vi Jennifer från skolan och åkte in till Ikea med ett par kompisar och deras barn så barnen kunde leka i deras lekhörna där. Vi knatade runt på ikea, tog en fika och åkte hem sen.
Städade ur bilen lite snabbt så den ser OK ut. Sen ringde M och frågade om hon kunde komma över och dammsuga sin bil, Tog en fika å, sen bytte dom av Johnnys bror med familj. Sen var det dags för mat. Det är riktigt nice när det är mycket folk här, även om dom byter av varandra. Men det värmer upp huset bra...*haha*


Nu har jag inte så mycket mer att skriva om....

Eller jo det har jag, men jag orkar inte skriva...

Inga kommentarer: