torsdag 23 april 2009

Frissan fnissan...

Jahopp, då var det varmt ute igen då. Jag bestämde mig för att börja gräva bort allt gräs som vi har på grus uppfarten, så det gjorde jag och det var verkligen jobbigt. Var helt slut på nolltid! Men nu är nästan allt borta. Sen är det bara att kratta iordning gruset igen så ska det nog bli bra!

Var till frisören idag igen, fixade till min färg som hade försvunnit. Så nu är jag fin i håret igen! :-D Hon gjorde ett riktigt bra jobb faktiskt.

När jag kom hem så tog jag, Michelle och Tindra en promenad. Sen var det dags för middag!

Nu ska jag ta hand om tvätten som antagligen inte är upphängd, sen ska jag försöka hitta på en lösning vart Jennifer ska sova någonstans då hon har pinkat ner både sin och My´s madrass....*suck*

1 kommentar:

MrsMoosie sa...

Garderoben är väl skön att slagga i? Eller varför inte badkaret? bara att spola av;)