onsdag 1 april 2009

Såååå underbart...

Vaknade inatt av att jag hade en mardröm, jag var alldeles andfådd när jag vaknade med ett ryck,det var nog väldigt läskigt. Men jag kunde ju somna om iaf, men jag var trött imorse, för jag försov mig * typiskt*
Men efter jag lämnat Jennifer i skolan så tog jag mig en promenad, det var riktigt härligt faktiskt. Sen åkte vi in till Ikea en snabbis för att handla lite. Tog oss en korv med bröd å (bara för att). Åkte hem till Stina och Dante och tog en kopp kaffe och prata lite innan det var dags att åka och hämta hem barnen.
Väl hemma började jag plocka på tomten, och började städa bilen. Men hann inte så långt då vi fick besök av Michelle och Tindra. Michelle fyller förresten år idag, så GRATTIS till dig. Stod på gatan och pratade med grannen och drack kaffe och kollade in när ungarna lekte med sina sparkcyklar och försökte ge sig på att "hoppa hage". sen var det dags att gå in och börja med maten.

Det har blivit så ljust nu så man har inte riktigt någon koll på vad klockan är. Men det är härligt. Det har varit så underbart varmt idag! Och solen värmer verkligen jätemycket. Hoppas att det blir lika varmt imorgon eller varmare så jag kan städa klart bilen och tvätta den utvändigt.

Inga kommentarer: