onsdag 29 april 2009

Kloning

Hmm... idag känns mitt huvud så tungt, vet inte vad det är men det känns som att det ligger en huvudvärk någonstans som bara väntar på att få bryta ut. Eller så kanske det är stressen/paniken över att det finns så mycket att göra runtomkring mig och jag vet inte hur jag ska hinna med allt....Tomten ska fixas,rabatten ska ordnas, gruset ska krattas,trappen inomhus ska slipas. Kanske ska försöka hitta någon som kan klona mig så en kan vara utomhus och mitt andra jag kan vara inomhus. Jag vet inte i vilken ända jag ska börja i, jag har ju iof börjat med att rensa bort gräs och ogräs från gruset, men rabatten är ett stort frågetecken eftersom att jag inte vet om jag ska ha kvar den eller om jag ska ge upp det med tanke på att min plan är ju att bygga en carport med förråd och jag vet inte hur pass långt in den kommer att hamna...ohh suck....
Känns som att allt går i stöpet istället!
Hur får man allt att fungera om jag får fråga? hur får man jobb och arbetet hemma att smälta samman så bra? vart får man tiden ifrån?

1 kommentar:

mvh. din snälla granne =)) sa...

Eftersom de e så fint ute, o vintern e så lång. Så kan man ju göra ute sakerna på våren o sommaren. O sen fixa dom grejer man vill fixa inne på vintern, när de ändå inte går o greja ut ?? Eller typ... =)