torsdag 30 april 2009

Valborg

Idag var en ledighetsdag emellan mina nattpass så idag har jag gjort lite nytta faktiskt.
Imorse åkte vi in till västerås och bytte tvättkorgen som jag köpte tidigare i veckan, kom nämligen hem med en trasig sådan. Sen åkte vi till lasarettet och dom sög lite blod ur mig! Och det var två år sen som jag gjorde det. Ont som fasiken gjorde det i armen efteråt, men det var det värt.
När vi kom hem så satte jag igång med gruskrattningen. Så nu är jag krattat klart gruset,ska finjustera det lite imorgon.
Johnny har övningskört med både mig och trafikskolan idag.
Nu på kvällen har vi varit hemma hos Mathias med familj och grillat och snacka lite skit. Sen åkte vi och kollade på brasan och fyverkerierna.
Ungarna har precis lagt sig och dom somnade på en gång så dom var nog bra trötta.
Får hoppas att dom sover länge imorgon så man får lite sovmorgon.

Jag hade ju lite funderingar igår ang hur man får ihop jobb och arbetet på hemmaplan. Och jag bestämde igår att det får ta den tid det tar. Jag får göra klart utomhus först.

Så nu pyser jag....

Inga kommentarer: