onsdag 22 april 2009

Vardagen igen...

Nu är det åter igen vardag. Det roliga är slut! Nej så allvarligt är det inte...
My fick ju pencillin i måndags, tyckte hon inte om. Hon kräktes upp det på en gång. Så i tisdags morse/förmiddags så fick jag ringa till Capio ifrån båten och ordna tabletter. Det gick bra att få i henne dom på kvällen. Men nu imorse skulle jag ge hon, men det gick INTE.
Provade på alla sät och vis men det kom upp lika fort. Så jag ringde ner till Capio igen, det läskiga med det var att det var telefonkö när jag ringde så jag tänkte :äsch, Johnny kan väl prova att gen hon en tabl. när han kommer hem och funkar inte det så ringer jag väl ner igen då. Men rätt som det är så ringer telefonen och det är en sköterska från capio som säger : hade ni ringt hit? hade ni fått hjälp då? jag svarar : jo jag ringde, nej jag har inte fått någon hjälp. Är inte det lite konstigt att dom kan se att jag har ringt fast det var en telefon kö...Jag vet att man kan bli uppringd om man själv vill det, men då måste man ju trycka på nån knapp när dom frågar. Men jag la ju bara på när jag hörde att dom hade telefon kö... hmm hur som haver så nu ska My prova flytande igen fast med fruktsmak! och funkar inte det så då får vi nog prova en annan sort....

Jag har förresten tid hos frissan på torsdag för att fixa min hårfärg igen...

Jag kommer lägga upp några bilder här på båten men resten kommer jag lägga upp på bilddagboken

Länk: Bilddagboken




Inga kommentarer: