söndag 6 december 2009

Din födelsedag...

Idag är det din födelsedag, eller det skulle ha varit din födelsedag iallafall.
Så idag tog jag ledigt ifrån jobbet för att åka till din grav och tända ett ljus för dig. Det är lika jobbigt varje gång att se ditt namn på en sten... My sa till mig när vid stod vid graven att hon också hade velat träffa sin morfar... Det känns lite tungt att höra sånt från ens barn. Och jag önska att hon hann träffa honom...
Men det kändes skönt att Johnny och barnen var med.

Efteråt åkte vi till Åkersberga som är fylld med en massa minnen, både bra och dåliga. Är lite tråkigt att dom har byggt så mycket nya hus överallt, försökte spana in mitt ena hus som jag bodde i som liten men det var omöjligt, och det andra huset såg jag bara gaveln av eftersom att jag inte hann säga åt Johnny att han skulle svänga ner på vägen där huset låg. :-)
Vi åkte hem till en gammal barndoms kompis och tog en fika där och prata lite, lät ungarna leka lite, kolla på bollis innan det var dags att åka hem igen.

Nu är det dags att sova...Är rätt trött eftersom att jag gick av imorse och sov bara 4 timmar. (ska eg. jobba inatt men bytte bort den)

Inga kommentarer: