tisdag 29 december 2009

otur

På Julaftons kväll fick vi oss en mindre trevlig överraskning, Jag skulle nämligen titta på Äntligen hemma på Datorn eftersom att Johnny hade sagt att dom hade satt upp ett kök i den formgivningen jag ville ha här hemma. Så jag satte igång vår bärbara och började kolla, sen helt plötsligt så stängs allt av och skärmen blir helt svart, provade att starta om den men inget hände. prövade att ta ur batteriet men inget hände, den går att starta men mer än så går det inte, skärmen är helt svart och det lyser nån konstig halvmåne som jag inte kan få någon förklaring till vad det är.....Det som stör mig mest är väl egentligen inte att datorn pajat utan att alla bilder som finns på den kanske kommer att försvinna om jag inte hittar en lösning på detta. Men jag eller vi har iaf bestämt att vi ska köpa en extern hårddisk. Jag är trött på datorer just nu, först får den stationära en massa virus och skit så den lägger av, (den funkar nu iaf)
och sen lägger bärbara av....Ett stort SUCK!

Och på juldagen gick en julklapp sönder också...Det är också ett stort SUCK! Johnny kom på i samma veva som julklappen gick sönder att förr förra året gick en julklapp sönder också, så ja jag vet inte vi kanske har otur varannat år.... :-/

1 kommentar:

Erika sa...

sv; eller hur ;) Kul att du hittade till min blogg, får jag en till att följa! :)