lördag 19 december 2009

minusgrader...

Fredag återigen, veckan har gått alltför snabbt. Idag hade Jennifer avslutning i skolan, så hon slutade 12 idag. My var ledig från dagis. Var hundvakt åt Åke ett par timmar innan det var dags att lämna My till Stina som skulle vara barnvakt då My absolut inte ville följa med och lämna Jennifer.
Sen åkte jag och Jennifer till Strängnäs där vi mötte upp hennes pappa. Sen åkte jag hem igen. Det var typ iskallt ute, och bilen var varm och skön :-)
Åkte hem till Jimmy och Stina, tog en kopp kaffe och snacka lite inna jag o Mysan drog oss hem.

Hann väl typ in och ta av oss ytterkläderna innan vi satte på oss dom igen och åkte förbi färgaffären och en köpte en ny pensel fast en mindre, för dom jag har hemma är tjocka och breda. Sen åkte vi förbi Åsby innan stägning och tog oss en snabb titt, köpte två svarta hjärtan som skall hänga i fönstrena med värmeljus. Har trånat efter såna såå länge och nu köpte jag dom :-) Dom har ju så fina saker på Åsby så jag blir ju helt till mig. Hittade ett par jättefina gardiner där som skulle passa hur bra som helst i köket, men dom lär nog vara dyra.

Nu ikväll har jag ägnat mig åt terapi arbete, har nämligen maskerad trappen (alltså satt dit maskeringstejp) så imorgon kommer den att bli målad! Det ska bli intressant och se hur resultatet kommer att bli.
Nej det är nog lika bra att lägga sig så man orkar kliva upp imorgon....

Inga kommentarer: