fredag 11 december 2009

Finally...

Natten tog slut och jag fick åka hem o sova, tyvärr inte så länge som jag ville men nu är jag iaf långledig. Nu kan jag fokusera på allt annat istället. Som mitt trapprojekt :-) så det kan bli klart någongång.

Idag åkte jag, Jennifer och My ner Ösmo o lämnade Jennifer. Hon visade oss sitt rum innan vi åkte hem igen. Det är fan riktigt drygt att sitta i en bil i 4 timmar när man åker en sån tråkig väg. Plus att sittkomforten är ju inte den bästa när man åker långt i Skodan.
När vi kom hem igen, käkade vi lite mat och sen gick jag över och hälsade på Jennys lille valp som kommit hem till hon. Han var så söt men ack vilka vassa tänder han har. Och riktigt busig var han också. :-) Tittade på Idol också. Och som dom flesta vet vann ju ERIK. Men dom både var ju värdiga vinnare.

Så nu sitter jag här själv, dom andra sover....skönt? ja... Det enda som hörs är Johnny som snarkar...
ska väl också krypa ner i sängen snart...

Inga kommentarer: