tisdag 23 augusti 2011

Å denna dag..

På förmiddagen gick jag och Fjunet över till hans kusiner och hängde där ett tag, vi (läs jag) blev bjudna på äppelpaj med vaniljsås och kaffe. Vi satt och prata en massa strunt, bla fick jag en förfågan om jag ville hänga med och prova på BOX på kvällen. HSK har nämligen prova på veckor nu.

Så på kvällen kom Stina förbi och vi cyklade till Eldsbodahuset där det skulle hålla till, det var sjukt mycket folk. Salen fylldes på nolltid. Så från 19,30 - 20,50 höll vi på. Först var 10 min uppvärmning, sen körde vi på nästan oavbrutet, i slutet var det 10 min avslappning. När man gick därifrån var det ungefär som att man duschat med kläderna på. Fy fan vad svettigt det var, mina armar kändes som spagetti. men ändå kände jag mig rätt fräsch iaf, det var sjukt jobbigt men ändå sjukt skönt!!

Träningsvärk imorgon? Ja jag tror nog det..

Inga kommentarer: