söndag 21 augusti 2011

Grattis till mig!!!

Måndagen den 15 Augusti!! Japp, det är min födelsedag. Jag har ett år kvar tills jag är 30 men jag känner mig inte som 30. Är inte ens i närheten av den siffran...Jo jag har ångest, jag vill verkligen inte fylla 30, jag trivs med 20-talen. Men inombords så är jag för barnslig för att vara 30. :-D

Eftersom att Johnny jobba eftermiddag så bestämde jag och IKEA skulle vara dagens kock. Så jag och barnen åkte in till IKEA och åt våran kvällsmat plus efterrätt där. Hur mysigt och skönt som helst.

Så detta var en underbar dag med god mat och underbara barn :-)

Öppnade även presenterna jag fick av mor min och min syster. Mamma hade gjort egen örtolja samt jordgubb-hallon sylt, (egen tillverkning är alltid trevligt att få) Sen fick jag brickor, med kex, skorpor och kakor. En grillbok med olika recept när man ska grilla, skithäftiga grillspett som är böjda så dom ska passa på tallriken, strössel som man ska ha på frukten när man grillar den, grillvante och förkläde.

Man blir bra bortskämd ibland :-D

Inga kommentarer: