torsdag 25 augusti 2011

Nu kom det

När jag vaknade imorse och skulle sträcka på mig så kändes det att jag hade använt mina vilande muskler, idag har jag träningsvärk lite överallt. Mest känns det i magmusklerna. (trodde inte jag hade sådana längre)
På förmiddagen begav vi oss ut i detta konstiga väder, det var svalt men kvalmigt. Gick in på coop för att handla lite och tog deras snabbkassa då det var två långa köer på dom bemannade kassorna. Men tji fick jag. Först strula maskinen så jag fick vänta på personal, och när jag väl skulle betala så fick jag inte betala för då hade maskinen hängt upp sig, kassörskan fick kalla på en personal till och hon försökte så gott hon kunde men det gick inte, till slut kom det en till och tillsammans löste dom problemet, jag stod säkert i den där snabbkassan i 30 minuter innan jag kunde gå därifrån. Det var ju snabbt eller??!!
Tog en sväng förbi Erika, och kollade in hennes nya place. Damien invigde sängen genom att sova där. Vi fikade och snackade om allt möjligt. Rätt som det va var det dags att gå hem igen och invänta skolbarnen.

På eftermiddagen gick jag ner i källaren och letade reda på overaller till Damien som han kan ha när det blir vinter. Röjde upp lite i det rummet som man aldrig är i, bestämde även för att jag måste åka in till IKEA och köpa plastbackar och stoppa sakerna i. Blir nog bättre ordning där nere då.

Så det var våran dag idag

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i bingen för jag är trött

Inga kommentarer: