onsdag 6 maj 2009

Ursäkta mig!

Hmm, det var några dagar sen jag skrev men jag har inte haft varken ork eller lust. Jag har jobbat hela helgen, sen har jag varit på möte på min lediga dag och idag är det onsdag och idag går jag på igen.... Det känns som att jag har bott på jobbet nu, skulle ha åkt dit idag, men jag orkade inte. Jag är helt slut idag. Har inte gjort nå speciellt idag heller. Men jag GÅR AV på fredag morgon, sen är jag ju långledig och det känns väldigt skönt. Det är efterlängtat.

Idag bokade vi en liten del av vår semester, det blev skara sommarland! Måste kolla med syrran min om det blir nå hälsingland.

Nu måste jag göra mig iordning inför jobbet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Nå" är inte ett ord i den bemärkelsen, snälla...

Ramona sa...

Anonym: Jasså, det säger du...men jag skriver som jag pratar. men varför anonym om du har kritik?