fredag 16 april 2010

Äntligen!

Nu har jag gjort mina sista nätter, nu är jag ledig igen. Känns så skönt. Idag har jag inte sovit ett smack, jo jag har vilat på morgonkvisten i sammanlagt två timmar, och jag är inte ens trött.

Idag har jag och Bibbi varit på äventyr lite överallt. Det var trevligt att umgås på tu man hand. Hon bjöd på lunch på Tex Mex i Västerås, har aldrig ätit där förut så det var en nyhet. Var gott också, fast dom hade inte så stort utbud av mat. Men det hör inte hit :-D
Åkte hem och tog en fika innan det var dags att hämta barnen.

(DETTA ÄR ETT INTERNT SKÄMT) Sen bestämdes det helt plötsligt att vi skulle grilla med Fam. Larsson. Eller det var Alice som ville det, hon får oftast som hon vill också, ibland kan man ju undra om hon inte är lite bortskämd.
Blev pikad över mina överblommade tulpaner som stod på bordet också. Tänk att såna småsaker kan reta andra så mycket.
Johnny var grillmästaren och det gick inte heller så bra, det blev svart mat. Det blev nog inte så lyckad kväll trots allt. (DETTA VAR ETT INTERNT SKÄMT)

Nu har jag rått om mig själv och det behövdes verkligen, jag förtjänar det. Jag är en hårt arbetande kvinna som behöver omvårdnad. Satte en ansiktsmask och skrubbade kroppen, otroligt skönt var det.

Ja nej nu ska jag sluta gnälla, det tycks alla andra göra så pass bra iaf.

hej svejs.

Inga kommentarer: