tisdag 13 april 2010

RUBRIK

Surheten gick över ganska så snabbt iaf, ställde mig i tvättstugan ett tag, lyssnade på bra musik och vips så var man på bra humör. Käkade lite lunch och sen klädde jag och My på oss för hon skulle till dagsi och jag till jobbet för att ha schema möte. Ska ju jobba dag i 4 veckor på sommaren. Hakade på Jenny hem sen, hämtade My från dagis och sen bestämde jag för att jag skulle beskära träden. Fick hjälp av Jenny som var riktigt haj på det där med träd. Ett stort tack :-D Så nu är dom nerklippta och fina. Det tredje trädet gjorde vi ingenting på eftersom att vi ska ta ner det helt om vi ska bygga en altan.
Johnny och Jimmie fixade med våra klumpar som står på vägen.

Nu ligger Johnny på soffan och sover och det finns inte ett skit på TV. Men jag hör att tvättstugan ropar på mig så jag ska väl gå ner i den och häcka ett tag.

Inga kommentarer: