måndag 5 april 2010

jahopp!

Och så blev det Måndag och det innebär att min ledighet är SLUT! *suck* Det är alltid jobbigt att gå ut första natten, men sen glider det på. men å andra sidan så har jag världens bästaste arbetskamrat att se fram emot att få träffa :-D.

Inatt sov jag i My´s säng, och jag hade mardrömmar hela natten, så när jag vaknade imorse kändes det så verkligt. Usch det var fan jobbigt.

Har åkt ner med min cykel till cykelaffären, den blev ju helt knas efter att dom lagat navet förra året och under vintern har den ju bara stått, men nu tog jag tag i det och lämnade in den. Så vi får väl se vad dom säger och om det kommer att kosta nånting.

Erika plockade upp mig efteråt, och jag följde med henne hem till sin pappa, hon skulle hämta en kökssoffa, så jag satt mer i blen som sällskap. Fick iof köra bilen hem till henne sen :-D Fikade och snackade lite skit, skratta så tårarna spruta. Så nu har man fått sig ett rejält skratt för denna dag iaf.

Tog sällskap hem av Alice, Johnny, My och Dante. Så nu är det dags för lite kvällsmat innan plikten kallar igen.

Inga kommentarer: