söndag 18 april 2010

Dagen till ära har varit blandad, ungarna har bråkat om vartannat, jag har varit på delvis dåligt humör från och till. Men jag har ändå städat, plockat undan, tvättat och gjort en massa hushållsgöra. Det är dagliga ni vet.
På eftermiddagen/kvällen kom Jenny,Jimmie,Ebba,Emil och Åke-mannen äver, vi bjöd på grillad lax,kött och potatisgratäng serverat med vitlökssmör. Grillad lax är ju så himla gott, det smälter lixom i munnen på nå vis tycker jag.
På kvällskvisten när ungarna lagt sig tog jag och Jenny en promenad med doggen, gick förbi duvhällarna i regnet och kollade på alla hus som fanns.

Var rätt så blöt när jag kom hem igen, men det var skönt att valla sig lite iaf.

Imorgon är söndag bara så ni vet och då ska det vara fint väder, för det har jag bestämt.

God natt

1 kommentar:

grannen sa...

Ja de va väldigt gott =D , såå härligt att grilla. Tack o bock ;)