onsdag 21 april 2010

Heldag

Hela dagen idag har jag suttit på ett info-möte. Mycket som sas hade jag redan hört, men men nu är det gjort iaf. Det blev lite korvstoppning efter ett tag.
Så om ni inte visste det så är det gratis buss i kommunen.
Vi har en vision som kommunen vill se till att ha uppfyllt till år 2015.
Ehh ja sen var det en massa mer om sekretesslagen och handlingar osv.

Nyss var vi på möte på My´s skola som hon ska börja i höst. Det kändes väldigt konstigt att sitta där igen, man glömmer så fort hur det var. Men jag tror My´s klass kommer bli en bra klass. Fattar ni, hon ska börja skolan snart, det var ju typ nyss som hon började på dagis. Det var ju nyss som Jennifer gick på dagis.
Åren går så fort nu efter man skaffat barn tycker jag. Ibland hänger jag inte med känns det som.

jaja nog pratat om det, ikväll är det Grey´s hoppas jag. För övrigt så är jag grymt godissugen.

************************************************************************************

DET ÄR JU INTE ENS GREY´S IKVÄLL *SUCK*
Men titta på Pretty Women nyss :-D

Nånting som är gott är daimglass med bragokex, så nu vet ni det.
Nått som ni tycker är gott?
Mc glass och pommes är också riktigt gott!

Inga kommentarer: