torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

Hmmm denna vecka har gått fort som vanligt, vet egentligen inte vad jag gjort...
Jo jag har ätit på Zandras smörgåsbar, har simmat, har varit och storhandlat, har varit ute på promenad varje kväll tror jag.
Idag var det meningen att jag och My skulle ha en ligga-i-soffan-dag. Men så blev inte fallet. Vi följde med Erika och Stina till Hummelsta och köpte massvis med godis, sen fick jag köra hem :-D En underbar känsla! Helt fantastiskt. Det var nästan som att få ett påskägg. haha. Sen åkte jag och Alice iväg innan jag hämtade upp Jennifer och skjutsa henne till Enköping för att möta upp hennes farfar. Hon ska nämligen vara uppe i Dalarna över påsklovet. Fick sina påskägg i bilen som hon blev glad över. Hemma igen bestämde vi för att äta utemat. Sen tog jag, My och Erika en kvällspromenad. Letade efter björkris också som jag hittade massor av.

Imorgon ska vi äta hos svärföräldrarna, det ska bli mkt roligt :-D

Glad Påsk på er därute!

Inga kommentarer: