fredag 9 april 2010

Ja ibland är det inte lätt att leva, ibland händer allting på samma gång, man blir överröst och när man väl stannar upp och tänker efter då kommer allt ikapp en. Men jag tänker inte ge upp för det, igår det var motigt, idag är det bättre.
Gäller bara att kunna få distans till allt och tänka igenom. haha ja just det, tänka jag lever ju på att fundera om allt. Men idag är det bra.

Jag är just nu hundvakt åt "min" lilla Åke, vi har varit på promenad och vi (han) har ätit lunch och vi har lekt. Jag tänkte jag skulle baka nu, men så öppna jag kylspåket och insåg att jag köpte aldrig nå ägg igår, det var ju för jäkligt. Så jag får åka ner och köpa lite ägg. Johnny fyller ju år på söndag och jag tänkte ge mig på att baka sånt jag aldrig bakat förut, det kan ju faktiskt bli intressant :-D
Får se om någon vill äta det!

Men men alla som vill är välkomna på söndag.

Inga kommentarer: