måndag 19 juli 2010

365

Idag var det min första arbetsdag efter min härliga semester, så fort man klev innanför dörrarna på jobbet var semestern som bortblåst. Det kändes inte som om man hade haft någon semester. Det var lite ovanligt att jobba dag, kändes som att man var ny igen. Men det gick bra, tiden rullade på och rätt som det var va klockan 16 och man fick gå hem. Cyklade och hämtade barnen på fritids resp. dagis. cykla förbi en arbetskamrat innan vi cykla hem igen och började med maten. Skulle ge mig på stuvade makaroner som inte gick så bra, och det märkte barnen också, men dom åt det iaf. Sen var det bara lite TV-gympa för barnen innan sängen kallade för dom.

Och nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag kväll och då ska barnen vara på kvälls dagis.

Ps. Det är bara 365 dagar kvar tills det är semester igen, jag längtar redan :-)

Inga kommentarer: