fredag 2 juli 2010

*suck och pust*

Ännu en varm och härlig dag, jag började dagen med att åka ner med bilen till Bilia, knatade hem till Bibbi för att hämta deras bil. Åkte förbi affären och köpte lite frukost till barnen och Johnny men när jag kom hem hade dom redan ätit frukost. Åkte in en snabbis med Bibbi till västerås, där dom köpte sin husvagn för att hämta ett förtält, men vi kom hem tomhänta. Sen åkte jag till Sura för att klippa mig :-D och jag själv tycker att det blev riktigt bra.
Vi grillade ikväll, det blev lax och potatis gratäng för min del. det var smaskigt.

Eftersom att detta är min jobbhelg så funderar jag starkt på att ta med lite potatisgratäng till jobbet.
Det känns lite motigt att gå till jobbet, men det är bara över helgen så det gör inte så mycket.

ska kolla på film nu innan jag beger mig.

Inga kommentarer: