fredag 2 juli 2010

The last day..

Och så blev det torsdag, började min morgon med att ge Åke frukost, släppa ut han för pinkrundan, sen frukost åt oss. Sen gick jag och Åke över till han för att ta hand om poolen, eller jag gjorde, Åke lekte ju såklart. Sen tog jag tag i att samla ihop allt gräs som jag trimmat ner. Så nu är allt sånt klart iallafall. Sen tog vi en vilo paus. Bibbi kom förbi för att hålla på i husvagnen. Sen tvätta jag lite och höll på här hemma. Klockan tickar på och rätt som det är så är Jenny med familj hemma. Åke blev ju superglad att få tillbaka hans familj som varit borta sååå länge från honom :-D. Efter ett tag kom Johnny hem igen, och alla blev såå glada att han var hemma igen. :-D Tog en kaffe och pratade lite innan jag begav mig ut för att tvätta Pärlan som var hur smutsig som helst efter att ha stått på Johnnys jobb.
Sen åkte jag, Jenny och Åke till Strömsholm och tog en promenad. Det var riktigt skönt att få vara själv en stund. Tog också en biltur i vårt vackra län.

Nu sover alla utom jag. Det känns lite tomt här utan Åke, men Johnny har ju intagit soffläget nu :-D
Time to go to sleep.

Inga kommentarer: