tisdag 13 juli 2010

All by my self...

Igår var det strålande sol som det har varit alla dom andra dagarna, så jag och Alice låg och stekte ett tag, sen hoppa jag i Jenny´s pool och lekte med Ebba och My innan jag fortsatte att sola lite. Efter ett tag gjorde vi oss iordning för att cykla hem till Michelle på en fika, Elinor och Wilde var också där. Sen bestämdes det att My skulle sova över, så vi cykla hem och packa ihop hennes saker och cykla tillbaka igen, blev bjudna på mat också. :-D Runt halv nio cyklade jag hemåt igen, klippte gräset och bestämde mig för att ta mig en promenad, så jag gick över och lånade med mig Åke-mannen.
Vi gick en lagom sträcka innan vi begav oss hem igen, tog en badrunda med han innan jag överlämnade han igen. Sen gick jag upp på övervåningen och insåg att jag var helt SJÄLV i detta hus, och självklart började det låta konstigt på taket, det kom en duns sen blev det tyst sen kom en duns till och sen blev det tyst. och då blev jag lite skraj. Så då fick jag en massa fina erbjudanden,men valde att springa över och hämta hit Åke igen, så fick han sova brevid mig i sängen. Det kändes rätt skönt faktiskt. Så inatt sov jag gott brevid min "vakt-hund". :-D

På förmiddagen lämnade jag över han, sen stack jag,My,Michelle och Tindra till Lisjö och badade. Det var rätt skönt när man väl kom i. Men det var grymt mycket bromsar på plats som ville käka upp en. När vi varit där i ett x antal timmar åkte vi till lustigkulla och tog en glass innan vi åkte hem.

Och nu på kvällen trodde jag att det skulle bli storm eller liknande, gud vilken blåst som kom, jag och My rensade typ hela trädgården på saker som kunde blåsa iväg. Men det la sig, inget regn ingen storm...

Ska nog krypa ner i sänga nu..

Inga kommentarer: