söndag 11 juli 2010

Fest för hela slanten!!

Igår var det 30-års fest för Jimmie. Det bjöds på god mat och en lång rolig kväll. Det blev väldigt mycket drickande och väldigt mycket blandningar. Blev apkanon, det var bra längesen som jag var så full. Men jag hade det roligt iaf. Men det var inte lika roligt att vakna på förmiddagen och känna att man hade huvudvärk plus att det var läskigt varmt i sovrummet, jag la mig i soffan och njöt av fläkten. Johnny kom upp en stund innan han gick och la sig igen, han sov till tre på eftermiddagen, och då drack han inte så himla mycket heller.
Det tråkigaste med att dricka så mycket är ju att det går åt en hel dag att kunna återställa sig igen.
My sov hos sin farfmor och åkte och badade idag med Alice, dom kom inte hit förrän vid 5-tiden. Så det har varit en riktig slappardag idag. :-D

Nu är Johnny och My ute och cyklar, dom skulle köpa glass.

Imorgon åker Johnny iväg igen, så då är det bara jag och My hemma denna vecka. Jennifer är hos sin pappa hela veckan. Så vi får se vad vi ska hitta på för något roligt.

Nu orkar jag inge mer...

Inga kommentarer: