tisdag 6 juli 2010

Moln,moln,moln

Vaknade imorse och kände mig ganska tom, kände att gråten var nära till hands, varför vet jag inte. Men det försvann efter ett par timmar. Åkte in till stan med Jenny, Jennifer och Emil. My och Ebba var hemma med Jimmie. Först åkte vi till Toys r us, för att lämna tillbaka poolen som jag köpte eftersom att den var trasig. Försökte leta efter något annat där, men dom hade ett väldigt dåligt utbud av saker, så vi åkte vidare till Rusta och sen vidare till Ö&B. Där hittade jag en grävskopa åt Emil som jag köpte istället för poolen. Och han verkade gilla den! Jenny köpte en massa till på lördag.
Sen åkte vi hem, packa ur varorna och sen var det dags för mat. Vi blev bjudna på köttfärslimpa med potatis och sås, och det var så GOTT!!!!!(Tack igen för maten) Sen drack vi lite kaffe innan vi knata hem igen.

För en stund sen gick jag ut för att klippa gräsmattan och jag hann en bit innan den la av, vet inte vad det är för fel på den, för det är inte första gången som den gör så här och jag blir så arg!!! Så nu får han stå där ute och sura i sin ensamhet, och jag får sitta här inne och irritera mig på att den inte vill som jag vill, och hoppas på att den kanske vill imorgon igen.

Inga kommentarer: