torsdag 15 juli 2010

När jag vakna imorse kände jag på en gång att luften var mycket svalare. Det har blåst rätt så skönt idag. Vi tog en cykeltur runt lunch för att handla lite.
Sen stack My till en kompis och jag dömmsög hela huset, hängde tvätt, försökte räkna ut altankostnaden, ringde till banken och plockade undan lite.
På eftermiddagen blev vi bjudna på smörgåstårta, det var riktigt mumsigt! Fick hjälp med altankostnaden, sen stack jag och Jenny iväg och fiskade. My var kvar hemma med Jimmie och tittade på film. Kom hem ganska så nyligen och då hade hon precis somnat. Fick hjälp att bära över henne och nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig. (Vi fick 3 fiskar. En liten, en mellanstor och en stor!!)

Imorgon kommer Johnny och Pärlan hem. Det ska bli nice att se dom igen. Men jag tycker ändå att veckorna går fort, men å andra sidan s har man ju gjort något varje dag.

Inga kommentarer: