tisdag 20 juli 2010

jobbkväll

På förmiddagen gick vi och hämtade min gamle "Emil" (bilen alltså) sen åkte vi ner till affären och handlade lite frukost innan vi åkte hem igen för att käka lunch och packa väskorna som barnen skulle ha med sig till kvällsdagis. Vid halv två lämnade jag av My på dagis för att sedan åka och lämna av Jennifer vid fritids och gå till jobbet. Det är med andra ord andra dagen som jag jobbar. Än så länge tycker jag det har gått bra, mycket har man glömt, men mycket sitter ju också kvar i ryggmärgen.
Så efter denna vecka tror jag nog att jag är tillbaka på banan igen.

Barnen har varit på kvälls dagis för första gången, det gick inte så jättebra. Dom sov inte när jag kom, och dom hade sprungit upp ett flertal gånger. Det var inte så roligt att höra men på ett sätt kan jag förstå dom eftersom att det är första gången. Men det kommer fler gånger så det är bara att hoppas att det blir bättre nästa gång.

Nu är jag helt slut, sov skitdåligt natten som var och drömde mardrömmar, plus att jag glömde stänga av larmet på mobilen så jag blev ju väckt kvart i sju imorse.

Så nu kallar sängen på mig...

Inga kommentarer: