fredag 16 januari 2009

Bag lady

Vaknade med huvudvärk imorse plus att jag var helt stel i nacken, hade huvudvärk igår när jag gick och la mig, fast jag tog två alvedon innan jag la mig igår så släppte den inte. Men nu har den släppt som tur är. 

Skulle ha åkt och tränat imorse men jag ska åka o simma ikväll istället innan jobbet, känns som att det blir mildare mot mitt huve. 

jo just det. vi följde ju med Jimmy och Stina och kolla på hus, det var ett likadant som vi har men jag kände att jag ville få lite inspiration och se hur dom gjort osv i huset. Det var ett riktigt fint hus faktiskt. Fick lite ideer å. 

Idag var det -12 grader, nu är det typ - 7. så det har blivit riktigt kallt igen. och solen lyser så fint :-D. Hade tänkt städa ungarnas rum nu (igen!) Sen förhoppningsvis så åker vi in till västerås och köper en varmluftpistol som jag kan använda på trappen och ta bort all färg som finns. 
Har kommit på nu i efterhand att hallen kanske inte är så farlig som jag har tyckt. Många som varit här har sagt att den är fin och att det var bra gjort. men jag har alltid tyckt att den varit FÖR vit. Men jag börjar inse att det kanske inte är så. Det är kanske så att jag är kritisk för att jag gjort den. Så jag tror att det blir att kanske slänga upp en väggdekoration på nån utav väggarna och sen är jag nöjd. 

Nu ska jag städa.....*suck*


Inga kommentarer: