fredag 9 januari 2009

Fredag kväll..

Känns som att jag har inte hunnit gjort något idag, Gick upp imorse och väckte jennifer och skicka hon till skolan. Tittade lite på Tv och myste i soffan med täcket. Käkade frukost och hann inte mer än att äta upp då det knackade på dörren och in klev M. Hon var sugen på lite kaffe. Så vi kokade kaffe och satt och snackade, och tiden bara flög iväg. ett tu tre så var klockan nästan ett, hon åkte härifrån och jag gjorde mig iordning för att åka iväg och hämta Jennifer och fortsätta resan ner till Stockholm-Ösmo. Så man kan säga att jag har spenderat nästan hela min dag i bilen. Kom ner till Ösmo vid 16,00-taget och kom hem vid 19,00-taget. Då serverades Pizza. Det var gott.

Just nu tittar jag på Let´s Dance, och den här Blondinbella var med. Och efter hon dansat så visade dom hennes kille som satt där och så sa programledaren. Ska vi kalla honom för brunett-berra eller? *haha* Det tyckte jag var roligt.
nu ska jag fortsätta titta...

Inga kommentarer: