onsdag 28 januari 2009

Bröllop

Igår satt jag och kollade på bonde söker fru bröllopet. Det var ett jättefint bröllop och dom var så fina :-D. Men... det finns alltid ett men... Jag blev så fruktansvärt ledsen när jag såg hennes pappa. Och hur han tittade på henne och sa att hon var fin, att han fick tårar i ögonen. Det gjorde så ont i mig att jag började gråta. Jag kommer aldrig få uppleva det, att min egna pappa lämnar över mig, Det kom så mycket tankar och känslor igår. Det var verkligen längesen det gjorde så ont inom mig. Som det känns nu så tror jag inte att jag kommer klara av att gifta mig. det kanske är en mognadsprocess eller läkeprocess vad vet jag.....

idag har Johnny övningskört nästan hela dagen med mig, han hade oxå körlektion med körskolan som jag var med på, det var ganska roligt och intressant. Sen har My varit på sitt första tandläkarbesök (lite försenat men ändå). Hon hade inga hål,inga tandtroll, lite överbett tack vare nappen men det brukar kunna ändra sig fram till hon får sina permanenta tänder. Så allt såg bra ut och hon var jätte duktig! Efter tandläkarbesöket åkte vi till Åsby och tog en fika. Sen åkte vi och hämtade Jennifer och åkte hem.

Nu sitter jag och tittar på Förlossningskliniken.värsta läskiga grejer dom visar..

Ska försöka sätta mig med matten ochse hur det går, det är så fruktansvärt svårt just nu så jag funderar allvarligt på att hoppa av...

Inga kommentarer: