fredag 23 januari 2009

natten...

Sitter på jobbet, känner mig alldeles konstig som att jag är på g att bli sjuk. Fryser, har ont i kroppen, har ont i huvudet, känner mig konstig inombords. Jag brukar inte känna såhär på nätterna... Usch...

Denna natt är otroligt lugn, och den går otroligt sakta men det är säkert bara för att jag går av om ett par timmar och sen är jag ledig i 10 dagar framöver....riktigt nice!!

Idag ska Jennifer åka till sin pappa, Jag och Alice ska ha "tjejkväll". Hon ska färga håret på mig och vi ska titta på nån rulle och käka lite godis. (har förresten två filmer som jag lånat men inte sett än)

Igår var vi och badade hela familjen på vallmobadet, det var riktigt kul faktiskt. Jag och Jennifer gjorde en massa knas i vattnet. och My försökte simma fast det gick ju inte riktigt så där jättebra, men hon försökte ju iaf.

Nu ska jag återgå till mitt kära jobb och hoppas på att mitt onda försvinner....

Inga kommentarer: