tisdag 27 januari 2009

God afton

Idag har jag varit trött nästan hela dagen, helst av allt hade jag velat ligga på soffan och käkat godis och glott på film, men det har jag inte gjort.

Efter att jag lämnat My på dagis så va meningen att jag skulle gå en promenad men det var så halt ute så jag strunta i det, jag började slipa köksbordet istället :-D. Slipade iof bara halva bordet,men det var mest för att se hur det blev. så jag ska väl fortsätta imorgon. Sen åkte jag och simmade, det var skönt men det var mycket folk för att vara mitt på dagen. Åkte hem till M efteråt och drack lite kaffe.
Väl hemma igen var Johnnys morfar här och vi satt och pratade lite innan han cyklade hem igen.
Efter maten gick jag och My upp och tittade på Tv, medans Johnny och Jennifer övade på att läsa. Sen kom Fam Larsson :-D.
Dom hade med sig semlor, det var supersmarrigt (Tack,tack) Men dom var inte här så länge tyvärr eftersom klockan var så mycket redan när dom kom.

Nu tittar jag på Dr. House.

Ska förresten göra ett elementskydd till elementet i hallen, har sett ett som var ganska snyggt så imorgon ska vi mäta och ev köpa virke till det.

Ska följa med Johnny imorgon när han kör med bilskolan, det ska bli spännande, jag kommer säkert vara mer nervös än han. *haha*

nu pyser jag...

Inga kommentarer: