torsdag 29 januari 2009

Stormigt värre

Idag åkte vi in till stan med M. Johnny övningskörde in och det gick rätt bra faktiskt, körde upp i p-huset och parkera. Knata runt lite i stan,käka och tog en gående kopp kaffe. Gled vidare hem igen, Johnny körde hem. Handlade tårtgrejer och åkte hem och gjorde tårta. Johnnys bror fyllde nämligen år idag. Och jag gjorde en jättegod tårta faktiskt. Lite söt var den på vissa ställen men det var inte så farligt (eller hur,Alice?????!!!) :-D. Åkte hem till Fam. Larsson och fikade med bullar,kaffe och min smarriga tårta :-D

Var och tränade vid 9-taget nu ikväll,det var riktigt skönt åter igen. När jag kom hem efter träningen så hoppa jag in i duschen och sen gick jag ner i källaren och hängde upp tvätt. 

Så nu har jag gjort mitt för ikväll. 

Imorgon tänkte jag fortsätta slipa bordet (om jag hinner, Mr. J vill ju ut o köra igen) Sen ska jag åka in och kolla efter nåt att ha på kroppen, även kallad kläder med Alice. 

OHHHHH Vet ni.... ha ha Innan jag hoppade in i duschen så tänkte jag att jag skulle prova om jag fick in en stav i min piercing i läppen, det är ju 3 år sen som jag använde den sist. Och staven bara gled in, det gjorde inte ont överhuvetaget och det var inte ihopväxt...Roligt va?! Eller märkligt va??! För det är väl meningen att det ska växt ihop till slut eller har jag fel?
Hmm jaja roligt var det iaf att jag kan använda den igen...

Nu ska jag sova lite grann


god natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja lite sur var den ju :P