måndag 12 januari 2009

Blåsigt värre...

Idag börjar mitt nya fräscha liv :-D Gick upp vid halv 8 och väckte Jennifer, la fram kläder och gjorde iordning frukost till hon. Vid 8 stack hon till skolan och jag stack för att träna, tränade på bra i ca 45 min och det kändes så härligt efteråt.Ska cykla till jobbet ikväll fast det blåser som attans ute. Imorgon ska jag simma efter jag vaknat till liv.Känns så skönt att man har träning och simning inplanerat. Jag ska fixa detta, den här gången är det inge velande fram o tillbaka. 

Idag satt jag och johnny och pratade om vad som skall göras på huset och vi är helt oense vad som skall göras härnäst, förstår inte riktigt hur vi ska få detta att gå ihop. Just nu känns allt bara blää...
vart börjar man egentligen? börjar man med det som är billigast? eller börjar man med det som är dyrast? eller det man ogillar mest?  Vad har jag gett mig in på?? Blir så frustrerad när jag inte kan saker. 

Och jag har hamnat i stans känsligaste period, jag blir ledsen för typ ingenting. jag blir arg för ingenting, jag känner mig totalt värdelös just nu, känner att jag inte är duktig på nånting. Det är skit jobbigt. Det var jättelänge sen som jag var så här känslig. 

Nu ska jag göra mig iordning för att cykla till jobbet...


Inga kommentarer: