måndag 5 januari 2009

Kall start

Det nya året är riktigt kallt. Igår var det -13 grader, men vi gav oss ut iaf för att åka pulka, Det var roligt även om jag inte åkte så många gånger men iaf. :-D My är ju hel tokig, hon bryr sig inte om backen är gropig eller ser läskig ut hon sätter sig och åker iaf. Så igår efter pulka åkandet så åkte jag med en kompis till stan, svängde förbi ICA Maxi och köpte hon en hjälm ifall att något skulle hända. 
Så idag var hon och provtesta den vid motionsspåret med pappsen och alice. Och alla kom hem glada men frusna.
Själv valde jag att stanna hemma och städa, för det behövdes verkligen. Så nu är det rent och fint och städat överallt. Rensade ur lite leksaker oxå som jag vet att ungarna inte leker med. Och så har jag TVÄTTAT hela dagen, sista maskinen för ikväll blev klar för 10 min. 

Imorgon kommer Jennifer hem, Sen på Onsdag börjar skolan igen. 

nu ska jag ta tvätten, sen sova

over and out

Inga kommentarer: